Google

google
pujades.net

Pic de les Bruixes i Comanegra (Garrotxa).
  • Ressenya
  • Fitxa tècnica
  • Mapa, Desnivell, Fotos, Ressenya i GPS
  • Més informació

Imprimir la ruta.

Introducció:

Passeig per la part alta de la carena entre el Comanegra i el Pic de les Bruixes.

Aproximació:

Bassa de Monars (Garrotxa– Girona), a la carretera de Beget a Rocabruna, agafem la pista de 9 km que ens porta fins a la Bassa de Monars.

Ruta:

Bassa de Monars (0:00 , 1.300 m) – Pic de les Bruixes (1:30 , 1.351 m) -  Comanegra (03:00 , 1.557 m) -  Bassa de Monars (3:20 , 1.300 m).

Descripció del recorregut:

Deixem el cotxe a l’altura de la Bassa de Monars, seguim la pista en direcció est, fins al collet d’Orri, final de la pista, continuem per el corriol, deixem el camí que puja per la nostre esquerra, en portaria damunt la carena, nosaltres seguim recta, tot baixant suament, seguim les marques grogues, cal anar sense perdre altura per la vessant de Beget fins sobrepassar el Pic de les Bruixes, on cal deixar el camí marcat i enfilar-nos cap amunt de la carena, fins atrobar el camí marcat en groc que bé de Talaixá i Sant Marc. Arribem al Pic de les Bruixes, a partir d’ara no tenim que deixar la carena fins el Comanegra, abans hem deixar a l’esquerra un camí que baixa, es el que no hem agafat al Collet d’Orri, fem l’ultima pujada fins assolir el cim del Comanegra, excel·lents vistes. Ja nomes en queda baixar seguin les marques fins a la pista que queda sota nostra.

Recomanacions:

No trobarem aigua en tot el recorregut.
La pista esta sense asfaltar, segons l’època esta en mes o menys bon estat, amb tot terreny cap problema, si aneu amb un turisme cal anar en compte.